Skip to content

Υγειονομική Κρήτης

Η Υγειονομική Κρήτης αναλαμβάνει την καταπολέμηση εντόμων και τρωκτικών σε κάθε επαγγελματικό και ιδιωτικό χώρο, σε Χανιά και Ρέθυμνο. Η πολυετής παρουσία της εταιρείας μας στον τομέα της καταπολέμησης των παρασίτων καθώς και το ευρύ πελατολόγιό μας, μας επιτρέπουν να εκφράσουμε τη δέσμευσή μας, ότι η Υγειονομική Κρήτης μπορεί να επιτύχει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο την καταπολέμηση των παρασίτων και στο δικό σας χώρο.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τοποθεσία

Πολιτική ποιότητας εταιρείας

Η πολιτική της ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, στα πλαίσια του πεδίου εφαρμογής των διεργασιών απεντόμωσης-μυοκτονίας-απολύμανσης ,  όσον αφορά στη διαχείριση ποιότητας εκφράζεται με την πλήρη δέσμευση της Διοίκησης για τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών των ενδιαφερόμενων μερών αλλά και της πλήρους συμμόρφωσης με το Πρότυπο  ISO 9001: 2015, το πρότυπο ΕΝ 16636  και της ισχύουσας νομοθεσίας. Οι υπεύθυνοι όλων των τμημάτων της εταιρίας έχουν αναλάβει την υποχρέωση για την απαρέγκλιτη εφαρμογή των Διαδικασιών Διαχείρισης  Ποιότητας σε ολόκληρη την περιοχή ευθύνης τους. Κύριο μέλημά τους είναι η ευαισθητοποίηση όλου του προσωπικού σε θέματα ποιότητας  και η συνεχής προσπάθεια για τη βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης  Ποιότητας  και της αποδοτικότητας της εργασίας τους, μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης ανθρώπων, εγκαταστάσεων και εξοπλισμού.

Η βασική πολιτική ποιότητας, με γνώμονα την οποία προγραμματίζονται όλες οι ενέργειες της ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, συνοψίζεται στα ακόλουθα:

  • Να επιτυγχάνει και να διατηρεί την ποιότητα των υπηρεσιών και των προϊόντων της στο επίπεδο που υπόσχεται στους πελάτες, χρησιμοποιώντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία και τεχνογνωσία για τις οικονομικές δυνατότητες της επιχείρησης καθώς και με διεργασίες που προστατεύουν το περιβάλλον..
  • Να προγραμματίζει τις εκάστοτε ποιοτικές βελτιώσεις των υπηρεσιών και προϊόντων της με βάση τις πληροφορίες που επιστρέφουν από τους πελάτες – ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Να εξασφαλίζει οργανωμένη επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού της ώστε να αποκτήσει συνείδηση ποιότητας και εξειδίκευση στις εργασίες του.
  • Να αξιοποιεί τις ευκαιρίες και να αντιμετωπίζει τις απειλές που προέρχονται από το οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό, τεχνολογικό και φυσικό περιβάλλον καθώς και τις νομικές απαιτήσεις.
  • Συνεχής Βελτίωση, όσον αφορά στην κατάρτιση και στις διαδικασίες στα πλαίσια της διαχείρισης ποιότητας και θέσπιση-ικανοποίηση  μετρήσιμων ποιοτικών στόχων καθώς και συνεχής προσπάθεια ενθάρρυνσης των συνεργατών της να κάνουν το ίδιο.
  • Διατήρηση στενής προσωπικής επαφής με τους πελάτες  για να διασφαλιστεί η συνεχής ενημερότητα για τις ανάγκες τους, όσον αφορά στην ποιότητα και στην εξυπηρέτηση.
  • Συνεργασία με όλους τους συνεργάτες για να διασφαλιστεί ότι το επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησής τους είναι ικανοποιητικό.
Back To Top